Hızlı Menü
Fiyat Listesi icon
Fiyat Listesi
Bayilerimiz icon
Bayilerimiz
İletişim icon
İletişim
Test Sürüşü icon
Test Sürüşü
Online Rezervasyon icon
Online Rezervasyon

Ultra Güvenlik

Ultra Güvenlik

Çivi ile Delme Testi’ni başarıyla geçen tek batarya. Aynı zamanda 46 tonluk tırın ağırlığını tolore edebilecek kadar dayanıklı.
Uzun Ömür

Uzun Ömür

3.000 şarj ve deşarj döngüsünden sonra dahi (yaklaşık 1 milyon kilometrenin ardından) yüksek batarya sağlığı sunmaya devam eder.
Uzun Menzil

Uzun Menzil

Geleneksel bataryalardan farklı olarak BYD Blade Bataryayı %100 kapasiteye kadar şarj edebilirsiniz.
Çevre Dostu

Çevre Dostu

BYD Blade Batarya'yı nadir bulunan Nikel ve Kobalt elementlerini kullanmadan üretiyoruz.
Çivi ile Delme Testi - Blade Batarya

Çivi ile Delme Testi - Blade Batarya

2020 yılında piyasaya sürdüğümüz Blade Batarya, en zorlu güvenlik testi olarak da kabul edilen “Çivi ile Delme Testi”ni başarıyla geçen tek bataryadır. Çivi ile Delme Testine tabi tutulan Blade Batarya, delindikten sonra dahi duman çıkarmamış ve ateş gözlenmemiştir. Yüzey sıcaklığı sadece 60°C'ye kadar yükselmiştir.

Çivi ile Delme Testi - Geleneksel Batarya

Çivi ile Delme Testi - Geleneksel Batarya

Aynı koşullar altında, geleneksel bataryaların (NCM Lityum olarak da isimlendirilen Nikel Manganez Kobalt Lityum kimyasına sahip bataryalar) yüzey sıcaklığının 500°C'yi aştığı, duman çıkardığı ve şiddetli bir şekilde yandığı gözlemlenmiştir. 

BYD batarya üreticisi olarak faaliyete başladı.
1995
BYD batarya üreticisi olarak faaliyete başladı.
LFP AR&GE çalışmaları başladı.
2002
LFP AR&GE çalışmaları başladı.
NCM Batarya (60Ah) araştırmaları başladı.
2003
NCM Batarya (60Ah) araştırmaları başladı.
İlk LFP Batarya tanıtıldı.
2005
İlk LFP Batarya tanıtıldı.
Elektrikli batarya ilk defa %100 elektrikli BYD e6 ve şarj edilebilir hibrit BYD F3DM otomobiline uygulandı.
2008
Elektrikli batarya ilk defa %100 elektrikli BYD e6 ve şarj edilebilir hibrit BYD F3DM otomobiline uygulandı.
2 GWh otomatik üretim hattına ulaşıldı. İlk olarak %100 Elektrikli otobüs K9 için kullanıldı.
2011
2 GWh otomatik üretim hattına ulaşıldı. İlk olarak %100 Elektrikli otobüs K9 için kullanıldı.
NCM Batarya seri üretimine başladı.
2016
NCM Batarya seri üretimine başladı.
Geleneksel batarya yerine Devrimsel Blade Batarya tanıtıldı.
2018
Geleneksel batarya yerine Devrimsel Blade Batarya tanıtıldı.
Toplam 28 GWh total üretim kapasitesine ulaşıldı.
2018
Toplam 28 GWh total üretim kapasitesine ulaşıldı.
Blade Batarya'ya sahip ilk otomobilimiz BYD HAN tanıtıldı.
2020
Blade Batarya'ya sahip ilk otomobilimiz BYD HAN tanıtıldı.
BYD Blade Batarya'nın tüm modellerimizde standart hale geleceği duyuruldu.
2021
BYD Blade Batarya'nın tüm modellerimizde standart hale geleceği duyuruldu.
Blade Batarya ile üretilen BYD Atto 3 Türkiye'de satışa sunuldu.
2023
Blade Batarya ile üretilen BYD Atto 3 Türkiye'de satışa sunuldu.

NCM Lityum : Nikel Manganez Kobalt Lityum Batarya 

LFP: Lityum Demir Fosfat Batarya

*Bütün özellikler mevcut modellerde bulunmayabilir.